Інформатика, 8 клас, 2016-2017 н.р.

№ з/п
Дата
Тема та зміст заняття
1. Кодування даних (3 год.)
1.
01/09

§ 1. Кодування та декодування повідомлень
2.
06

§ 2. Двійкове кодування
3.
08

Практична робота 1. Визначення довжини двійкового коду текстових даних
2. Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера (5 год.)
4.
13

§ 3. Історія опрацювання інформаційних об’єктів

5.
15

§ 4. Архітектура комп’ютера.  Характеристики складових комп’ютера

6.
20

Практична робота 2. Конфігурація комп’ютера під потребу
7.
22

§ 5. Програмне забезпечення комп’ютера
8.
27

Практична робота 3. Архівування та розархівування даних
3. Опрацювання текстових даних (6 год.)
9.
29

§ 6. Списки в текстовому документі
10.
04/10

§ 7. Таблиці в текстовому документі
11.
06

§ 8. Опрацювання текстового документа, що містить різні об’єкти
12.
11

§ 9. Оформлення документів. Структура складного текстового документа           
13.
13

Практична робота 4. Створення текстового документа з об’єктами різних типів
????
14.
18

Практична робота 5. Структура документа. Створення змісту та покажчиків

4. Опрацювання об’єктів мультимедіа (6 год.)
15.
20

§ 10. Знайомство з форматами відео- та аудіофайлів

16.
25

§ 11. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа
мультимедіа

17.
27

§ 12. Створення аудіо- та відеофрагментів

18.
08/11

§ 13. Опрацювання, збереження та публікація відеокліпу

19.
10

Практична робота 6. Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів.

20.
15

Практична робота 7. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті
5. Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора (8 год.)
21.
17

§ 14. Типи посилань на комірки
22.
22

Практична робота 8. Розв’язування задач на обчислення
23.
24

§ 15. Логічні функції
24.
29

§ 16. Математичні та статистичні функції
25.
01/12

§ 17. Параметри сторінки. Друкування таблиці
26.
06

§ 18. Упорядкування даних. Умовне форматування
27.
08

Практична робота 9. Використання функцій. Умовне форматування
28.
13

§ 19. Розширені фільтри. Проміжні підсумки
29.
15

§ 20. Діаграми і графіки
30.
20

Практична робота 10. Упорядкування даних у таблицях. Фільтри
31.
22

Резерв
32.
27

Резерв
33.
29

Резерв
6. Основи подійно- та об’єктно-орієнтованого програмування (8 год.)
34.   


§ 21. Знайомство з середовищем програмування
35.   


§ 22. Створення найпростішого проекту
36.   


§ 23. Запис програми
37.   


§ 24. Основні компоненти програми
38.   


§ 25. Властивості і методи елементів керування
39.   



40.   


Практична робота № 11. Створення об’єктно-орієнтованої програми
41.   


Практична робота № 12. Створення програми з кнопками і написами
7. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами (10 год.)
42.   


§ 27. Величини, їхні властивості
43.   


§ 28. Елементи для введення даних
44.   


Практична робота 13. Складання та виконання лінійних алгоритмів
45.   


§ 29. Величини цілих типів
46.   


§ 30. Величини дійсних типів
47.   


§ 31. Величини логічного типу
48.   


§ 32. Величини символьного типу
49.   


§ 33. Величини рядкового типу
50.   


§ 34. Перетворення величин одного типу в інший
51.   


Практична робота 14. Налагодження готової програми
8. Алгоритми з повтореннями та розгалуженнями (9 год.)
52.   


§ 35. Алгоритми з розгалуженнями
53.   


§ 36. Складання програм з розгалуженнями
54.   


§ 37. Поліваріантне розгалуження
55.   


§ 38. Компоненти вибору
56.   


§ 39. Алгоритми з повтореннями. Цикл з передумовою
57.   


§ 40. Алгоритми з повтореннями. Цикл з післяумовою
58.   


§ 41. Алгоритми з повтореннями. Цикл з параметром
59.   


§ 42. Складання  циклічних алгоритмів опрацювання величин
60.   


Практична робота 15.  Складання та виконання алгоритмів із повтореннями
9. Графічне відображення даних (7 год.)
61.   


§ 43. Базові графічні примітиви
62.   


§ 44. Налаштування властивостей графічних примітивів
63.   


§ 45. Створення програм з графічним відображенням даних
64.   


§ 46. Графічні компоненти
65.   


§ 47. Виведення рисунків із зовнішніх файлів

66.   


§ 48. Розробка програм із графічними компонентами

67.   


Практична робота 16. Створення програми з графічними компонентами
68.   


Резерв
69.   


Резерв
70.   


Резерв

Немає коментарів:

Дописати коментар