- Проблема мотивації педагогів до використання інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі.
- Саморозвиток вчителя математики
- Використання електронного підручника за умов класно-урочної системи навчання.
- Використання мультимедійних презентацій у навчальному процесі.
- Контрольно-діагностична система Test-W2.
- Налаштування та проведення комп’ютерного тестування за допомогою програми MyTest в навчальному кабінеті.
- Використання Інтернет – можливостей Web 2.0 у педагогічній практиці.
- Що таке блог.
- Створення блогу
- Управління блогами.
- Налаштування блога.
- Skype відкриває нові можливості у професійній діяльності педагогічних працівників.
- Від освіти ХХ століття до самоосвіти ХХІ століття
- Як позбутися понурих презентацій в PowerPoint
- Выступления TED, которые должен посмотреть каждый учитель
- Сервіси Google у професійній діяльності педагогічного працівника
- Як використати Google Календар для планування своєї діяльності
- Приклади використання сервісів Google в педагогічній практиці
- Навіщо учителю блог???
- Приклад використання Google Диска в педагогічній практиці 2
- Шлях до інноваційної моделі розвитку школи: від "надлишково керованої організації" до школобазованого менеджменту
- Методичні рекомендації щодо оформлення брошури або презентації (педагогічний досвід)
Презентації:
Кваліметрична модель ІКТ компетентності вчителя загальноосвітнього навчального закладу
Мій Вебмікс
Моє навчання
Моє навчання
- Базові сервіси Google для навчання
- Навчання з Основ технологій
- Хмарні технології в навчанні
- Самоосвіта методиста
- Хмарні та інші освітні ресурси
- Використання Prezi в діяльності педагога
- Майстер-клас "Хмарне портфоліо педагогічної діяльності", посилання
- Дистанційне навчання педагогічних кадрів
- Е-курс "Уміти жити: розвиток навичок ХХІ ст. засобами ІКТ"
- Активізація творчого потенціалу кожного вчителя
- Майстерня Марини Курвітс
- 5 бесплатных онлайн-курсов в помощь преподавателю
- Як створити електронний журнал за допомогою Google Таблиці
- Курс Ірини Топчій. Блоггинг: от А до Я
- Про сервіси Google
- Записи вебінарів першого у 2017 році інтернет-марафону від ВГ "Основа"
- Как повысить эффективность обучения с помощью технологии перевернутого класса
- Перевернутый класс. Константин Бугайчук (вебинар)
- Мастер-класс К.Бугайчука "Перевернутый класс: мода или польза?"
- Вебинар для педагогов "Как перевернуть класс"
- Перевернутый класс. Урок природоведения.
- Перевернутый класс. Урок информатики.
- Перевёрнутый класс
- Механіка. Вектори та рішки тригонометрії
- Математика: арифметика, рівняння, нерівності
- презентація в Galameo
- презентація створена в Prezi
- покрокова інструкція створення блогу
- вебінар про створення блогу
- Приклад 1. (Іванчак В.Д., директор школи)
- Приклад 2. (Барабаш О.О., заступник директора, вчитель математики і інформатики)
- Приклад 3. (Цой І.Ф., заступник директора, вчитель математики і інформатики)
- Приклад 4. (Павлюченко Л.В., вчитель англійської мови)
- Исаак Кушнир, геометр - в программе Натальи Влащенко "Люди. Hard Talk"
- Година коду
- Як суміщати очне та заочне навчання. І частина
- Як суміщати очне та заочне навчання. ІІ частина
- 5 ігор, які навчать вас програмувати
- Ни один ученик не останется равнодушным
- Смешанное обучение для чайников: основные принципы и подходы"
- Н.В.Андреева «Смешанное обучение для чайников: основные принципы и подходы»
- Українська онлайн транслітерація
- Безпечний Інтернет
- Як нараховують субсидії
- Діафільми
- Вебинар по Интерактивным доскам, 25 февраля 2016
- Вебінар МАЙСТЕР-КЛАС «Створення інтерактивних зображень з допомогою онлайн-сервісу ThingLink»
- Вебінар МАЙСТЕР-КЛАС «Genial.ly у роботі активного педагога»
- Вебінар МАЙСТЕР-КЛАС «Упорядкування контенту до уроку засобами веб-ресурсів»