№ п/п
|
Дата (план)
|
Дата (факт)
|
Зміст уроку
|
Д/з
|
Тема 1. Функції,
рівняння і нерівності
|
(12
год.)
|
|||
1
|
01/09
|
02/09
|
||
2
|
04
|
05/09
|
Способи задання функції. Графік функції
|
|
3
|
08
|
11/09
|
Перетворення графіків функцій
|
|
4
|
11
|
11/09
|
Монотонність функції. Нулі функції. Парні й непарні функції
|
|
5
|
15
|
15/09
|
Рівносильні перетворення рівнянь. Рівняння-наслідки. Рівносильні перетворення нерівностей. Метод інтервалів
|
|
6
|
18
|
16/09
|
Контрольна робота № 1 «Функції, їхні властивості і графіки»
|
|
7
|
22
|
18/09
|
||
8
|
25
|
22/09
|
||
9
|
29
|
25/09
|
||
10
|
02/10
|
29/09
|
||
11
|
06
|
02/10
|
||
12
|
09
|
06/10
|
||
Тема 2. Степенева функція
|
(14
год.)
|
|||
13
|
13
|
09/10
|
||
14
|
16
|
13/10
|
||
15
|
20
|
13/10
|
||
16
|
23
|
17/10
|
||
17
|
03/11
|
10/11
|
||
18
|
06
|
13/11
|
||
19
|
10
|
17/11
|
||
20
|
13
|
25/11
|
Степінь з раціональним показником
|
|
21
|
17
|
26/11
|
Степінь з раціональним показником
|
|
22
|
20
|
26/11
|
Степінь з раціональним показником та його властивості
|
|
23
|
24
|
01/12
|
||
24
|
27
|
01/12
|
Корінь n-го степеня. Степінь з раціональним показником. Степенева функція
Самостійна робота. Варіант 1 (Тест) Самостійна робота. Варіант 2 (Тест) |
|
25
|
01
|
Корінь n-го степеня. Степінь з раціональним показником. Степенева функція
Бліцопитування Завдання для групи |
||
26
|
04
|
Контрольна робота № 2 «Корінь n-го степеня. Степінь з раціональним показником.
Степенева функція»
Варіант 1. ПіС (тест) Варіант 1. ДіВ Варіант 2. ПіС (тест) Варіант 2. ДіВ |
||
Тема 3. Тригонометричні функції
|
(20
год.)
|
|||
27
|
08
|
Аналіз к/р. Синус, косинус, тангенс, котангенс кута
|
||
28
|
11
|
|||
29
|
15
|
22/12
|
||
30
|
18
|
22/12
|
||
31
|
22
|
|||
32
|
25
|
25/12
|
||
33
|
12/01
|
12/01
|
||
34
|
15/01
|
15/01
|
Д/з
|
|
35
|
19/01
|
15/01
|
||
36
|
22/01
|
19/01
|
||
37
|
26/01
|
22/01
|
||
38
|
29
|
27/01
|
||
39
|
02/02
|
02/02
|
||
40
|
05
|
05/02
|
Аналіз к/р. Періодичність
тригонометричних функцій. Графіки функцій y = sinx , y = cosx , y = tgx , y =
ctgx
|
|
41
|
09
|
09/02
|
||
42
|
12
|
12/02
|
||
43
|
16
|
16/02
|
||
44
|
19
|
19/02
|
||
45
|
23
|
23/02
|
||
46
|
26
|
26/02
|
Контрольна робота № 4 «Тригонометричні функції та їхні властивості»
1 варіант_Початковий та середній рівні 2 варіант_Початковий та середній рівні 1 варіант_Достатній та високий рівні 2 варіант_Достатній та високий рівні |
|
Тема 4. Тригонометричні рівняння і нерівності
|
(16
год.)
|
|||
47
|
02/03
|
05/03
|
Аналіз к/р. Арксинус, арккосинус,
арктангенс, арккотангенс
|
|
48
|
05
|
16/03
|
||
49
|
12
|
16/03
|
||
50
|
16
|
19/03
|
||
51
|
19
|
23/03
|
||
52
|
30
|
23/03
|
||
53
|
02/04
|
23/03
|
||
54
|
06
|
26/03
|
||
55
|
06
|
26/03
|
||
56
|
09
|
27/03
|
||
57
|
16
|
20/04
|
||
58
|
20
|
20/04
|
||
59
|
20
|
27/04
|
||
60
|
23
|
27/04
|
||
61
|
27
|
30/04
|
||
62
|
27
|
14/05
|
Контрольна робота № 5 «Найпростіші тригонометричні рівняння і нерівності»
ПіС рівні_1 варіант ПіС рівні_2 варіант ДіВ рівні_1 варіант ДіВ рівні_2 варіант |
|
Тема 5. Повторення і систематизація навчального матеріалу
|
(8 год.)
|
|||
63
|
30
|
18/05
|
Аналіз к/р. Метод інтервалів
|
|
64
|
07/05
|
18/05
|
Рівняння, що містять знак модуля
|
|
65
|
14
|
|||
66
|
18
|
|||
67
|
18
|
|||
68 | 21 |
ідомих
функцій і оцінки значення лівої та правої частин рівняння
Диктант 5.4. тригонометричні рівняння і нерівності |
||
69
|
25
|
Розв’язування ірраціональних нерівностей
|
||
70
|
29
|
Універсальний метод розв’язування ірраціональних нерівностей (метод
інтервалів)
|
Алгебра, 10 клас, 2014-2015
Підписатися на:
Дописи (Atom)