Skype відкриває нові можливості у професійній діяльності педагогічних працівників.

Значну увагу вчителям потрібно приділити методичним і практичним питанням щодо застосування Інтернет-ресурсу Skype.
До можливостей даного Інтернет-ресурсу можна віднести створення дистанційних аудіо- та відеоконференцій. У педагогічній діяльності відеоконференції можна використовувати для трансляції очних конференцій, відкритих занять, педагогічних нарад, демонстраційного експерименту. Також можна демонструвати макети, плакати тощо. Аудіоконференції в педагогічній діяльності варто використовувати для обміну інформацією з одним або декілька співрозмовниками, для обміну досвідом, обговорення окремих питань, а також для надання консультацій і прослуховування аудіороликів. Цей ресурс надає можливість швидкої передачі файлів і текстових документів, що дуже зручно використовувати з метою звітності.
Ще однією перевагою ресурсу Skype є трансляція робочого столу співрозмовнику. Така функція дає можливість співрозмовникам одночасно працювати над текстовими документами, обговорюючи їх, допомагає користуватись різним програмним забезпеченням для підготовки презентацій, відеороликів, фотографій, креслень, схем, структур, графіків, таблиць тощо. За допомогою такої функції Skype можливо швидко й наочно показати співрозмовнику, як працювати з певною програмою або Інтернет-ресурсом.
Функція також може бути дуже корисною для спільної роботи над різного роду проектами та наочними консультаціями. Таким чином, можна транслювати відеоролики, фотографії, роботу з текстовими документами, консультувати тощо.
Також Skype дозволяє провести педагогічні чат-наради та чат- конференції, що зручно використовувати для дистанційних дискусій, обговорення проблемних питань, тем та з метою короткої звітності про виконану роботу. Чат-конференції можна використовувати з метою надання групових та індивідуальних консультацій.
Сучасне інформаційне життя спонукає педагогів надавати повну вичерпну й оновлену інформацію. Використовуючи традиційні джерела, це не можливо. У педагогічній діяльності важливим є поєднання традиційного педагогічного досвіду з Інтернет-ресурсами. Це відкриє нові можливості у діяльності педагога. Саме тому застосування ресурсів мережі Інтернет є необхідним компонентом у професійній діяльності педагогічних працівників.